Zajęcia fitness prowadzone są według programu grupowego. Kadra Infinity pragnie dostarczać rozwiązań , urozmaicać zajęcia na wszelkie sposoby tak, aby nigdy zajęcia nie były nudne. Zajęcia odbywają się w rytm muzyki a ich rodzaje ukierunkowane są na zaspokojenie potrzeb, celów klientów. Instruktorzy Infinity przygotowują z wielką starannością ćwiczenia, tak aby były: efektywne, bezpieczne i ekscytujące. Dlatego tak wiele osób powraca na zajęcia.Zależy nam, by zarażać pozytywną energią, dobrym samopoczuciem , zdrowiem.Fitness to aktywność , sprawność fizyczna, zdrowie, które w naszym klubie są w zasięgu ręki. Wystarczy chcieć popracować nad swoim ciałem. Niewątpliwie zajęcia grupowe są źródłem radości i osiągnięcia wyższej jakości życia.

Oferta zajęć fitness dzieli się na FORMY WZMACNIAJĄCE o średniej intensywność, na których wzmacniamy układ mięśniowy , krążenia , a ćwiczenia są dłuższe z małymi obciążeniami przy użyciu sztang, hantli, tubingów, piłek.

FORMY KONDYCYJNE - pobudzenie przemian tłuszczowych. Polecane dla osób lubiących choreografię, ciągły ruch, nastawionych na spalanie o średniej i dużej intensywności w zależności od rodzaju zajęć i stopnia zaawansowania. Zaangażowane są wszystkie partie mięśni.

FORMY MENTALNE - dążące do wzmocnienia poprzez koncentrację, harmonię, relaks. Ćwiczeni wpływają na poprawę chorób związanych z kręgosłupem , angażują mięśnie głębokie.

Rodzaje zajęć: 

WAKE UP

Wake Up - są to poranne zajęcia o średniej intensywności, które pozwalają pobudzić organizm do intensywniejszej pracy w ciągu całego dnia. Podczas zajęć będzie spalany nadmiar tkanki tłuszczowej poprzez ćwiczenia pozwalające na ujędrnienie oraz wyszczuplenie ciała. Ćwiczenia te angażują wiele partii mięśniowych. Zajęcia są przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą aktywnie rozpocząć swój dzień.

TRENING OBWODOWY

ACT (Aerobic Circuit Training) to intensywny plan treningowy, uwzględniający na każdej sesji treningowej wykonanie ćwiczeń na wszystkie główne grupy mięśniowe, a może skorzystać z nich każdy - zarówno osoba początkująca jak i zaawansowana. W ciągu 30-40 minut, uczestnik zajęć ma za zadanie wykonać serie, bezpośrednio następujących po sobie ćwiczeń. Ogromną zaletą Treningu Obwodowego jest jego różnorodność i dostosowanie do indywidualnych potrzeb i preferencji. Aby trening był skuteczny, między ćwiczeniami nie robimy przerw. Odpocząć można dopiero po zakończeniu obwodu. Czynnikiem zwiększającym intensywność Treningu Obwodowego jest zwiększenie tempa wykonywania ćwiczeń lub dodanie obciążenia, wedle indywidualnych możliwości ćwiczących.

TRENING OBWODOWY STREAM

Trening obwodowy stream to intensywny zestaw ćwiczeń oparty na pracy funkcjonalnej całego układu mięśniowego. Trening rozpoczyna się rozgrzewką, następnie każdy uczestnik indywidualnie wykonuje ćwiczenie na na danej stacji obwodu. Stacje składają się z przyrządów takich jak: hantle, kettlebells, płotki, drabinki, sztangi, piłki, trx, skrzynia, stepy. Po zakończeniu obwodu następuje krótka przerwa wypoczynkowa i przystąpienie do kolejnej rundy. Całość składa się z 4 rund i kończy się krótkim wyciszeniem organizmu - cool down oraz krótkim stretchingiem. 

TABATA+JĘDRNE POŚLADKI

Połączenie ćwiczeń interwałowych i aerobowych z lekkim obciążeniem pomagającym maksymalnie spalać tkankę tłuszczową oraz ćwiczeń kształtujących pośladki.

SPINNING

Cel to: poprawa wytrzymałości mięśni i psychicznej. Jest to trening o dużej intensywności , koncentrujący się na pracy mięśni i kształtowaniu naszego charakteru. Zajęcia te charakteryzują się dużym współczynnikiem spalania. Stosowane są techniki podstawowe i zaawansowane. Klasa przeznaczona dla osób zaawansowanych.

ZUMBA

Łączy elektryzujące rytmy latynoskie i łatwe do naśladowania kroki taneczne, aby stworzyć niepowtarzalny program fitness, który całkowicie Cię zachwyci. Nasz cel jest prosty: chcemy, abyście pokochali aktywność fizyczną. Miłośnicy zumba fitness osiągają długoterminowe korzyści. Godzina zajęć to ogromna porcja energii i siły do pokonywania trudności życia codziennego. Wysokie tempo Salsy, Merengue lub Reaggeton, przeplata się ze spokojniejszymi, np. Bachata, Cumbia. Ciekawe choreografie, raz zabawne, raz nastrojowe, innym razem bardzo energetyczne, ale zawsze proste i porywające. Dzięki zmianom tempa, trening jest jeszcze bardziej efektywny, a spalanie większe. Zumba to przede wszystkim świetna zabawa, która tanecznym krokiem wprowadzi Cię w świat fitnessu.

BPU

Trening wzmacniający zaczynający się od 20 minutowej rozgrzewki aerobowej, po której następuje seria ćwiczeń ukierunkowanych na wzmacnianie mięśni brzucha, pośladków oraz ud. Celem tych zajęć jest wyrzeźbienie ciała i nadanie mu sprężystości i elastyczności. Regularne treningi wzmacniają mięśnie całego ciała i doskonale spalają tkankę tłuszczową.

GT

System treningowy GT to grupowy trening motoryczny. Jest to skuteczny,funkcjonalny trening wykorzystujący gumy treningowe Power Band.

Projektowany jest przez wykwalifikowanych Trenerów przygotowania motorycznego z myślą o jakości funkcjonowania całego aparatu ruchowego. GT jest systemem wszechstronnym i kompleksowym, to trening który wzmacnia i stabilizuje, rozwija szybkość, skoczność, mobilność, daje siłę i moc. Modeluje szczupłe, wysportowane ciało i w bezpieczny sposób rozwija pełne możliwości organizmu. GT to trening wymagający a jednocześnie bezpieczny i przeznaczony dla wszystkich. Dzięki wykorzystaniu dedykowanych gum Power Band GT by Tiguar charakteryzujących się różną elastycznością (oporem) łatwo skalować trudnością ćwiczenia i dostosować obciążenie do aktualnej sprawności i możliwości ćwiczącego, zapewniając jednocześnie odpowiednią intensywność wykonywania ćwiczeń.

STEP

Trening kondycyjny na stopniu, składający się z układów choreograficznych wykonywanych z użyciem stepu oraz przestrzeni wokół niego. Zajęcia rozwijają koordynację ruchową, a odpowiednie tempo muzyki sprzyja spalaniu kalorii. W zależności od stopnia zaawansowania instruktor buduje lekcje od kroków podstawowych, po bardzo trudne układy choreograficzne. Intensywność zajęć choreograficznych na stepie, zwiększa się przede wszystkim poprzez regulowanie wysokości stopnia.

TRX

Trening TRX jest oparty na pracy mięśni, pokonując siłę grawitacji i dźwigają ciężar ciała osoby ćwiczącej. To ćwiczenia, które pozwalają na harmonijny rozwój masy mięśniowej, a przy tym nie obciążają kręgosłupa i stawów, co bywa poważnym problemem w przypadku tradycyjnych ćwiczeń wykonywanych na siłowni. Taśmy TRX zmuszają do pracy wiele grup mięśni jednocześnie – warto podkreślić, że pomagają skutecznie wzmocnić mięśnie głębokie, które odpowiadają za stabilizację całej sylwetki i prawidłową postawę.

MOBILITY

Mobility to trening mający za zadanie zwiększanie zakresu ruchu poprzez system działań takich jak stretching, rolowanie, masowanie, ćwiczenia stabilizujące i wzmacniające określonych mięśni czy grup mięśniowych. Mobility to polepszanie ruchomości (mobilności), elastyczności mięśni, ścięgien, więzadeł i stawów. Niweluje problemy bólowe i chroni przed kontuzjami. Cykliczne wykonywanie treningu zwiększa możliwości funkcjonowania ludzkiego ciała oraz przyspiesza jego regenerację.

STRETCHING+BRZUCH

Zajęcia przeznaczone dla osób, które chcą pracować nad świadomością własnego ciała, wzmocnić mięśnie,rozciągnąć.Idealny trening na rozpoczęcie dnia, po którym czujemy się wypoczęci , gotowi i zwarci do pracy.

DANCE

 

Na zajęciach Dance nauczysz się różnorodnych form tańca poprzez ciekawe choreografie na bazie podstawowych kroków aerobikowych. Świetna muzyka, zabawa oraz motywujący, energiczny instruktor; równocześnie łatwe spalanie tkanki tłuszczowej oraz praca nad poprawą koordynacji ruchowej i wydolności układu sercowo-naczyniowego.

 

Łukasz Balicki

Ze sportem związany przez całe życie, w wieku 10 lat rozpoczął treningi piłkarskie w dzielnicowym klubie Nadwiślan, po 6 latach trafił do juniorskich drużyn Wisły Kraków. Terminował przez 2 lata w drużynie 2 krotnych zwycięzców a następnie brązowych medalistów Mistrzostw Polski do lat 19. Splot okoliczności spowodował zamianę zielonej murawy na salę fitness, futbol jednak w formie amatorskiej towarzyszy mu po dzień dzisiejszy.

Instruktor fitness od 12 lat, rezydent w kilkunastu klubach w Polsce i Irlandii. Prezenter na kilku konwencjach. Step Master Profi Fitness Ireland, dyrektor programowy i szkoleniowiec 2009-2010 PFI Step Programme for Ireland. Szkoleniowiec PFI Step Basic 2009.

Szkolenia: Szkoła Fitness Barbary Buchowicz (Basic), Open Mind (BB, BA, BS), Profi Fitnes (Aqua, tubing), Euro Fitness School (step, toning), Nike Workout (Dance), Certyfikowany Instruktor TRX i inne... Regularnie konwencje, kongresy, seminaria, szkolenia, warsztaty.

Kasia Śmitkowska

Z fitnessem związana od 14 lat, instruktor i szkoleniowiec, założyciel Tribal Fitness School.
Specjalizuje się w lekcjach step i dance aerobic. Swoją pasję do ruchu, tańca i zdrowego stylu życia nieustannie przekazuje innym, zarówno uczestnikom zajęć fitness, jak i szkoleń czy warsztatów. Stale podnosząc swoje kwalifikacje regularnie uczestniczy w różnorodnych szkoleniach w Polsce i za granicą stawiając na wiedzę i wszechstronność.
Instruktor grupowego treningu funkcjonalnego, licencjonowany instruktor TRX i KETTLEBELL, instruktor Aqua Aerobic i Active Walk.
Energiczna i otwarta, zaraża innych chęcią do „wyciskania z siebie siódmych potów”.
Wybrane szkolenia :
Aerobic & Step Licencja A- Euro Fitness School -Dimitris Koutras Aerobic & Step Licencja A – IFAA- Doro Giera, Marcus Schweppe Step Variation – Andreas Goeller Master Step- Patric Lauruhn Step& Tone – Andreas Goeller Aqua aerobic – Euro Fitness School Pliates -Polska Akademia Sportu Speedball Instruktor – IFAA – Mathias Naujocks Kettlebell Instruktor – Mathias Naujocks, TRX STC - escape, GIREWOJ SPORT Instruktor -Igor i Vadim Signiewicz.

Karolina Piątek

Od najmłodszych lat sport towarzyszy jej życiu, poczynając od biegów przełajowych po drużyny szkolne siatkówki oraz koszykówki.
Dziś absolwentka zarządzania kadrami, jednak aktywność fizyczna wciąż jej w duszy gra.

Fitness stał się uzależnieniem. Początkowo jako uczestniczka zajęć, gdzie została zarażona pasją aby teraz sama jako instruktor dzielić się nią z innymi. Ukończyła kurs Basic Instruktor w Tribal Fitness School. Uczestniczy w konwencjach jak i również sama doskonali swoją wiedzę i umiejętności.

Na zajęciach uśmiechnięta, pełna energii i zaangażowania. Jej miłością są zajęcia choreograficzne na stepie, jednak wzmacnianiu nie pozostaje dłużna.
Najważniejsze dla niej podczas zajęć to zadowolenie klientów jak i dbanie o ich bezpieczeństwo podczas wykonywania ćwiczeń. Lubi, gdy podopieczni wychodzą z sali pozytywnie zmęczeni i naładowani porządną dawką endorfin.

Karolina Piątek

Od najmłodszych lat sport towarzyszy jej życiu, poczynając od biegów przełajowych po drużyny szkolne siatkówki oraz koszykówki. Fitness stał się uzależnieniem. Ukończyła kurs Basic Instruktor w Tribal Fitness School. Uczestniczy w konwencjach jak i również sama doskonali swoją wiedzę i umiejętności. Na zajęciach uśmiechnięta, pełna energii i zaangażowania. Jej miłością są zajęcia choreograficzne na stepie, jednak wzmacnianiu nie pozostaje dłużna. Najważniejsze dla niej podczas zajęć to zadowolenie klientów jak i dbanie o ich bezpieczeństwo podczas wykonywania ćwiczeń. Lubi, gdy podopieczni wychodzą z sali pozytywnie zmęczeni i naładowani porządną dawką endorfin.

Mateusz Szafrański

Zumbe zacząłem tańczyć w 2015 roku a instruktorem zostałem w listopadzie 2016 basic step 1. drugie szkolenie zrobiłem w grudniu 2017 basic step 2 i nadal w tym kierunku będę się rozwijał uwielbiam salsę i cumbie można to zauważyć na zajęciach. Występuje sporo elementów zaczerpniętych właśnie z tych tańców - bo dużo mam salsy w układach najlepiej się w tym czuję.Uwielbiam aktywność fizyczną, również siłownię jednak taniec to nieodłączny element mojego życia.

Katarzyna Eksterowicz

Od świtu po zmierzch w ciągłym ruchu, w leginsach i na rowerze – tylko tak jestem sobą. Sport stał się moim „uzależnieniem” około 15 lat temu, kiedy po raz pierwszy zawitałam do jednego z krakowskich klubów fitness. Postanowiłam pasję przekuć w pracę zawodową. Od 8 lat jestem certyfikowanym instruktorem programu Spinning® . Ukończyłam także szkolenia:
• PFS FITNESS GROUP INSTRUCTOR®
• PFS Aerobics Choreography Instructor®
• PFS Step Instructor Level I®
• PFS Total Body Conditioning Instructor
• PFS Stretching Instructor®
• Aerobic Base Building.
Nieustannie rozwijam mój warsztat trenerski, uczestnicząc w kursach, szkoleniach, warsztatach, eventach i maratonach sportowych, ucząc się od najlepszych masterów na świecie.
Jestem zwolenniczką holistycznego podejście do rozwoju fizycznego, rozumianego poprzez połączenie ćwiczeń wydolnościowych, wzmacniających oraz mentalnych. Najlepiej czuję się w prowadzeniu zajęć z nurtu Body & mind, które według mnie uczą świadomości swego ciała, stanowiąc bazę do pozostałych treningów.
Podczas mojej pracy największy nacisk kładę na poprawną technikę wykonywanych ćwiczeń oraz indywidualne potrzeby każdego uczestnika, gdyż najwyżej cenię sobie zdrowie i dobre samopoczucie moich podopiecznych. Dążę do tego, by każdy kto mi zaufa, czuł się dobrze w swoim ciele

Łukasz Tereszko

Dyplomowany fizjoterapeuta, instruktor aerobiku, kulturystyki oraz metody pilates. Jego bogate doświadczenie obejmuje współpracę zarówno ze sportowcami profesjonalnymi, jak i amatorami. W Infinity Fitness prowadzi zajęcia Mobility (wtorek, 20:00), które dzięki rozciąganiu, masażom oraz specjalnym ćwiczeniom polepszają ruchomość, niwelują ból i chronią przed kontuzjami. Regularne treningi wpływają także na lepszą regenerację.
Specjalista od:
• terapii kręgosłupa,
• terapii manualnej w obrębie stawów obwodowych (staw barkowy, łokciowy, nadgarstek, staw biodrowy, kolanowy i skokowy),
• terapii mięśniowo-powięziowej,
• dysfunkcji powięzi oraz punktów spustowych,
• stanów pooperacyjnych i blizn,
• stanów po złamaniach, skręceniach i stłuczeniach,
• korekcji wad postawy,
• masażu tkanek głębokich,
• napięciowych bólów głowy,
• leczenia restrykcji oddechowych,
• leczenia stanów w chorobach reumatycznych i zwyrodnieniowych,
• leczenia zespołu górnego otworu klatki piersiowej oraz zespołu skrzyżowania górnego,
• entezopatii,
• leczenia ostrogii piętowej,
• kinesiotapingu,
• używam zintegrowanych technik na tkankach miękkich.
Ukończone kursy i szkolenia:
• Med Coach, Jory Pauwels, Manipulacje krótkodźwigniowe HVLA
• Tribal Fitness, Dimitris Gourgus – Asymetric Training Workshop
• Reebok University – Step I,II
• Reebok University – Dance
• Open Mind, Małgorzata Wolniewicz – Feder – Systemy Podwieszane
• Tribal Fitness, Anna Lazarowicz – Pilates na dużych piłkach
• Anatomy Trains, Ari-Pekka Lindberg – Functional Myofascial Training I,II
• CF Kraków, Magdalena Rutkowska – Ogólnopolskie Szkolenie Mobility
• Med Coach, Malgorzata Szymczyk – Aktywny Trening Powięziowy
• Polska Akademia Sportu – Kurs Instruktora Kulturystyki
• Open Mind, Izabela Stasikowska – Stretching & Relaks
• IFAA, Elżbieta Furman – Stretching
• Open Mind, Monika Konieczna – Body Ball
• Med Coach, D.O. Marcin Szkolnicki – Terapia przepon i ich wpływ na zdrowie człowieka
• Open Mind – Pilates – Pelvic Power
• Open Mind – Pilates – Zdrowy Kręgosłup
• Open Mind, Liz Bussey – Pilates – połączenia powięzi
• Open Mind, Pilates Matwork I
• Open Mind Pilates Movement
• Projekt Masaż, Patryk Sobotka, Maciej Duczyński – Masaż Tkanek Głębokich
• Projekt Masaż, Marcin Zarzembłowski – Terapia Narzędziowa Tkanek Miękkich

Damian Dziedzic

Ze sportem związany od zawsze. Dyscypliną, której oddał się bez reszty już będąc dzieckiem, była piłka nożna. Były zawodnik. Trener GT Training w Krakowie. Szkoleniowiec GT Academy. Trener przygotowania motorycznego. Trener personalny Absolwent SWPS Katowice na kierunku Trener Biznesu. Absolwent AWF Katowice na kierunku Przygotowanie Motoryczne w Grach Zespołowych. Ciągle poszukujący nowej dawki wiedzy. W pracy z podopiecznymi oraz na zajęciach grupowych priorytetem jest bezpieczeństwo oraz technika ćwiczeń.

Julia Zawistowicz

Na co dzień studentka medycyny, wieczorami pasjonatka Zumby, związana z tańcem od najmłodszych lat. Swoją przygodę rozpoczęła od Hip-hopu, którego lekcje pobierała już od początku szkoły podstawowej. Edukację taneczną zaczęła w wieku 10 lat, od nauki tańca współczesnego. Później szybko została stałą bywalczynią wielu krakowskich szkół tańca. Zainspirowana kulturą Bliskiego Wschodu rozpoczęła naukę tańca brzucha. Jej kolejną, wielką fascynacją okazał się być Afrodance, który miała okazję trenować przez kolejne lata. Z niesłabnącym zapałem do tańca, wciąż pragnęła odkrywać nowe rytmy i tak oto jej największą pasją zostały tańce karaibskie. Najpierw jej serce skradł pochodzący z Jamajki Dancehall. Później, zafascynowana kulturą Kuby i Dominikany, rozpoczęła naukę pełnych temperamentu Salsy i Bachaty. Latami szkoliła się w najróżniejszych stylach tanecznych, nim rozpoczęła swoją trwającą ponad 5 lat przygodę z Zumbą. Program Zumba Fitness® okazał się być połączeniem wszystkich jej fascynacji tanecznych. Jako instruktorce umożliwił jej on przekazywanie posiadanych przez nią umiejętności tanecznych, dając jej nieograniczoną dowolność w mieszaniu różnych stylów. Julia na swoich zajęciach zawsze stara się zarazić wszystkich uczestników uśmiechem, przekazać im mnóstwo pozytywnej energii i zaszczepić w nich miłość do tańca, gdyż według niej jest on najpełniejszą formą ekspresji i najlepszym sposobem na wyrażenie siebie.

Mateusz Szafrański

Zumbe zacząłem tańczyć w 2015 roku a instruktorem zostałem w listopadzie 2016. Najpierw zdobyłem tytuł instruktora basic step 1, drugie szkolenie zrobiłem w grudniu 2017 basic step 2 i nadal w tym kierunku będę się rozwijał. Uwielbiam salsę i zumbę, można to zauważyć na zajęciach. W moich zajęciach występuje sporo elementów zaczerpniętych właśnie z tych tańców - bo dużo mam salsy w układach, najlepiej się w tym czuję. Uwielbiam aktywność fizyczną, również siłownię, jednak taniec to nieodłączny element mojego życia.