Zajęcia fitness prowadzone są według programu grupowego. Kadra Infinity pragnie dostarczać rozwiązań , urozmaicać zajęcia na wszelkie sposoby tak, aby nigdy zajęcia nie były nudne. Zajęcia odbywają się w rytm muzyki a ich rodzaje ukierunkowane są na zaspokojenie potrzeb, celów klientów. Instruktorzy Infinity przygotowują z wielką starannością ćwiczenia, tak aby były: efektywne, bezpieczne i ekscytujące. Dlatego tak wiele osób powraca na zajęcia.Zależy nam, by zarażać pozytywną energią, dobrym samopoczuciem , zdrowiem.Fitness to aktywność , sprawność fizyczna, zdrowie, które w naszym klubie są w zasięgu ręki. Wystarczy chcieć popracować nad swoim ciałem. Niewątpliwie zajęcia grupowe są źródłem radości i osiągnięcia wyższej jakości życia.

Oferta zajęć fitness dzieli się na FORMY WZMACNIAJĄCE o średniej intensywność, na których wzmacniamy układ mięśniowy , krążenia , a ćwiczenia są dłuższe z małymi obciążeniami przy użyciu sztang, hantli, tubingów, piłek.

FORMY KONDYCYJNE - pobudzenie przemian tłuszczowych. Polecane dla osób lubiących choreografię, ciągły ruch, nastawionych na spalanie o średniej i dużej intensywności w zależności od rodzaju zajęć i stopnia zaawansowania. Zaangażowane są wszystkie partie mięśni.

FORMY MENTALNE - dążące do wzmocnienia poprzez koncentrację, harmonię, relaks. Ćwiczeni wpływają na poprawę chorób związanych z kręgosłupem , angażują mięśnie głębokie.

Rodzaje zajęć: 

STEP jest to rodzaj zajęć, który wprowadzono w 1991 roku jako urozmaicenie zajęć aerobowych. Zajęcia odbywają się przy użyciu platformy z możliwością regulacji jej wysokości. Od wysokości stepu zależy intensywność zajęć, a tym samym ilość spalanych kalorii i usprawnienie układu sercowo-naczyniowego. Polecamy dla wymagających, lubiących intensywność, choreografię i dobrą zabawę.

Zasady, których należy przestrzegać to: 

  • Słuchać wskazówek i uwag instruktora
  • Nie wolno zeskakiwać ze stopnia
  • Nie schodzić ze stopnia w przód 

TTRENING KONDYCYJNY NA STOPNIU, SKŁADAJĄCY SIĘ Z UKŁADÓW CHOREOGRAFICZNYCH WYKONYWANYCH Z UŻYCIEM STEPU ORAZ PRZESTRZENI WOKÓŁ NIEGO. ZAJĘCIA ROZWIJAJĄ KOORDYNACJĘ RUCHOWĄ,  A ODPOWIEDNIE TEMPO MUZYKI SPRZYJA SPALANIU KALORII.  W ZALEŻNOŚCI OD STOPNIA ZAAWANSOWANIA INSTRUKTOR BUDUJE LEKCJE OD KROKÓW PODSTAWOWYCH, PO BARDZO TRUDNE UKŁADY CHOREOGRAFICZNE. INTENSYWNOŚĆ ZAJĘĆ CHOREOGRAFICZNYCH NA STEPIE ZWIĘKSZA SIĘ PRZEDE WSZYSTKIM POPRZEZ REGULOWANIE WYSOKOŚCI STOPNIA. OSOBOM POCZĄTKUJĘCYM PROPONUJEMY ZAJECIA BASIC STEP, A CO NAJMNIEJ ŚREDNIOZAAWANSOWANYM STEP**

FAT BURNING

Sesja treningowa w rytm muzyki , przy której klient może wyzwolić wiele siły i emocji , a przy tym dobrze się bawić i z uśmiechem na twarzy spalać zbędne kalorie. Zajęcia, których celem jest: zwiększenie wydolności organizmu, poprawienie wytrzymałości, poprawienie stanu zdrowia , dostarczenie satysfakcji i spalenie  jak największej ilości tłuszczu.

SZTANGI
Oryginalny program zajęć z użyciem sztang, które wzmacniają ciało. To 60 minutowe zajęcia, podczas, których wykorzystywane są ćwiczenia na każdą partię mięśni. Doskonała muzyka profesjonalni prowadzący  dbają o technikę wykonywanych  ćwiczeń co gwarantuje efektywne rezultaty. Ten rodzaj zajęć łączy trening wytrzymałościowy z siłowym , a ćwiczenia mają charakter dynamiczny i statyczny.Powodują redukcje wagi ciała , ubytek tkanki tłuszczowej i poprawę wydolności bez wzrostu obwodów mięśni. Sztangi to zajęcia, będące odpowiedzią na zapotrzebowanie. Instruktor prowadzi zajęcia według określonej choreografii przez co pozwala mu skoncentrować się na tym co najważniejsze-technika i cel uczestnika. Każde ćwiczenie ma określone: cel, ilość powtórzeń  i kolejność.

ZALECENIA

  • Dbanie o technikę
  • Wyprostowana postawa
  • Zacznij od małych obciążeń po 6 tygodniach zajęć zwiększ
  • Koncentruj się na pracy mięśni
  • 1 dzień odpoczynku między sesjami

KORZYŚCI

  • Obniżenie tętna w czasie wysiłku
  • Spadek masy tłuszczowej- do 600kcal w ciągu 1 sesji
  • Zmiana frakcji cholesterolów
  • Wzrost gęstości kości

Sztangi to idealne zajęcia dla kobiet i mężczyzn. Program jest bardzo prosty i w każdej chwili można dołączyć do grupy. To zajęcia skuteczne Zachęcamy do uczestnictwa w zajęciach 2-3 razy w tygodniu.

TRX 
To system opracowany przez firmę Fitness Anywhere narodził się w Marynarce Wojennej Stanów Zjednoczonych - US NAVY SEALS. Wykorzystuje on ciężar Twojego ciała i grawitację, by stworzyć opór dla Twoich mięśni. Ćwicząc na TRX ® poprawiamy  nie tylko siłę mięśni i wytrzymałość, ale także stabilność stawów, mobilność, ćwiczymy wszystkie mięśnie gorsetu mięśniowego, a przede wszystkim mięśnie brzucha. Trening z TRX ® aktywizuje wszystkie grupy mięśniowe włącznie z mięśniami korowymi, które są odpowiedzialne za prawidłową równowagę. 

PILATES

WZMOCNIJ, UJĘDRNIJ I POCZUJ SWOJE CIAŁO. POŁĄCZENIE TRENINGU WZMACNIAJĄCEGO ORAZ  RELAKSUJĄCEGO ZE STRETCHINGIEM. ĆWICZENIA BARDZO BEZPIECZNE, RÓWNOWAŻNE, STATYCZNE, ANGAŻUJĄCE GŁĘBOKIE MIĘŚNIE POSTURALNE ODPOWIEDZIALNE ZA UTRZYMANIE PRAWIDŁOWEJ POSTAWY CIAŁA. DOSKONAŁE ZAJĘCIA DLA OSÓB, KTÓRE MAJĄ SIEDZĄCY TRYB PRACY. REGULARNY UDZIAŁ W ZAJĘCIACH PILATES POZWALA POZBYĆ SIĘ NAPIĘĆ MIĘŚNIOWO-POWIĘZIOWYCH  ORAZ BÓLÓW  KRĘGOSŁUPA.  

TOTAL BODY CONDITION (TBC)

TRENING OGÓLNOROZWOJOWY MODELUJĄCY CAŁE CIAŁO. ĆWICZENIA O CHARAKTERZE WYTRZYMAŁOŚCIOWO – WZMACNIAJĄCYM Z ELEMENTAMI TRENINGU AEROBOWEGO. ZAJĘCIA ZACZYNAJĄ SIĘ ROZGRZEWKĄ W FORMIE ŁATWEGO UKŁADU CHOREOGRAFICZNEGO, NASTĘPNIE WYKONUJEMY SERIE ĆWICZEŃ ANGAŻUJĄCYCH PO KOLEI WSZYSTKIE GRUPY MIĘŚNIOWE. ZWYKLE NA ZAJĘCIACH WYKORZYSTUJE SIĘ PRZYRZĄDY NP. HANTLE, STEP, MATY, GUMY, OBCIĄŻENIA NA KOSTKI. ŚWIETNY TRENING RÓWNIEŻ DLA POCZĄTKUJĄCYCH.

BODY SHAPE

TRENING OGÓLNOROZWOJOWY, WZMACNIAJĄCY I KSZTAŁTUJĄCY CAŁE CIAŁO,  ANGAŻUJĄCY GŁÓWNIE DUŻE PARTIE MIĘŚNIOWE. PIERWSZA CZĘŚC ZAJĘĆ TO ROZGRZEWKA CHOREOGRAFICZNA O DUŻEJ INTENSYWNOSCI, PO KTÓREJ NATĘPUJE CZĘŚĆ WŁAŚCIWA, CZYLI WZMACNIANIE.  PODCZAS ZAJĄĆ WYKORZYSTUJE SIĘ RÓŻNE PRZYRZĄDY (HANTLE, TUBINGI, GUMY, STEPY). UMIARKOWANE TEMPO ORAZ REGULOWANY DOBÓR OBCIĄŻENIA SPRZYJA KONCENTRACJI NA TECHNICE, BEZPIECZEŃSTWIE I POPRAWNOŚCI WYKONYWANYCH ĆWICZEŃ. OPRÓCZ KSZTAŁTOWANIA SYLWETKI CELEM TYCH ZAJĘĆ JEST RÓWNIEŻ PODNIESIENIE WYDOLNOŚCI ORGANIZMU.

BPU 

TRENING WZMACNIAJĄCY ZACZYNAJĄCY SIĘ OD 20 MINUTOWEJ ROZGRZEWKI AEROBOWEJ PO KTÓREJ NASTĘPUJE SERIA ĆWICZEŃ UKIERUNKOWANYCH NA WZMACNIANIE MIEŚNI BRZUCHA, POŚLADKÓW I UD. CELEM TYCH ZAJĘĆ JEST WYRZEŹBIENIE CIAŁA I NADANIE MU SPRĘŻYSTOŚCI I ELASTYCZNOŚCI. REGULARNE TRENINGI WZMACNIAJĄ MIĘŚNIE CAŁEGO CIAŁA I DOSKONALE SPALAJĄ ZBĘDNĄ TKANKĘ TŁUSZCZOWĄ.

TRENING OBWODOWY ACT (AEROBIC CIRCUIT TRAINING)

TO INTENSYWNY PLAN TRENINGOWY UWZGLĘDNIAJĄCY NA KAŻDEJ SESJI TRENINGOWEJ WYKONANIE ĆWICZEŃ NA WSZYSTKIE GŁÓWNE GRUPY MIĘŚNIOWE, A MOŻE SKORZYSTAĆ KAŻDY – ZARÓWNO OSOBA POCZĄTKUJĄCA, ZAAWANSOWANA. W CIĄGU 30-40 MINUT UCZESTNIK ZAJĘĆ MA ZA ZADANIE WYKONAĆ SERIE BEZPOŚREDNIO NASTĘPUJĄCYCH PO SOBIE ĆWICZEŃ.OGROMNĄ ZALETĄ TRENINGU OBWODOWEGO JEST JEGO RÓŻNORODNOŚĆ I DOSTOSOWANIE DO INDYWIDUALNYCH POTRZEB I PREFERENCJI. ABY TRENING BYŁ SKUTECZNY, MIĘDZY ĆWICZENIAMI NIE ROBIMY PRZERW. ODPOCZĄĆ MOŻNA DOPIERO PO ZAKOŃCZENIU OBWODU.CZNNIKIEM ZWIĘKSZAJĄCYM INTENSYWNOŚĆ TRENINGU OBWODOWEGO JEST ZWIĘKSZANIE TEMPA WYKONYWANIA ĆWICZEŃ LUB DODANIE OBCIĄŻENIA, WEDLE INDYWIDUALNYCH MOŻLIWOŚCI ĆWICZĄCYCH.

ZUMBA R 

ŁĄCZY ELEKTRYZUJĄCE RYTMY LATYNOSKIE I ŁATWE DO NAŚLADOWANIA KROKI TANECZNE, ABY STWORZYĆ NIEPOWTARZALNY  PROGRAM FITNESS, KTÓRY CAŁKOWICIE CIE ZACHWYCI. NASZ CEL JEST PROSTY: CHCEMY ABYŚCIE POKOCHALI AKTYWNOŚĆ SPORTOWĄ. MIŁOŚNICY ZUMBA FITNESS OSIĄGAJĄ DŁUGOTERMINOWE KORZYŚCI. GODZINNA ZAJĘĆ TO  OGROMNA PORCJA ENERGII I SIŁY DO POKONYWANIA TRUDNOŚCI ŻYCIA CODZIENNEGO. WYSOKIE TEMPO SALSY, MERENGUE LUB REAGGETON PRZEPLATA SIĘ ZE SPOKOJNIESZYMI NP. BACHATA, CUMBIA. CIEKAWE CHOREOGRAFIE, RAZ ZABAWNE, RAZ NASTROJOWE, INNYM RAZEM BARDZO ENERGETYCZNE, ALE ZAWSZE PROSTE I PORYWAJĄCE.  DZIĘKI ZMIANOM TEMPA TRENIENG JEST JESZCZE BARDZIEJ EFEKTYWY, A SPALANIE WIĘKSZE.  ZUMBA TO PRZEDE WSZYSTKIM ŚWIETNA ZABAWA, KTÓRA TANECZNYM KROKIEM WPROWADZI CIĘ W ŚWIAT FITNESSU. 

 

BASIC STEP

Zajęcia, podczas których używamy platformy - stepu. Trening polega na stopniowej nauce  choreografii, która  poprawia naszą pamięć, koordynację ruchową, a także korzystnie wpływa na układ krwionośny.Podczas zajęć redukujemy tkankę tłuszczową wzmacniając jednocześnie dolne partie mięśniowe. Zajęcia przeznaczone dla osób, które zaczynają swoją przygodę ze stepem.

BASIC STEP+ TBC

 intensywne ćwiczenia ogólnorozwojowe zawierające W sobie ćwiczenia wzmacniające i wysiłek aerobowy. Spalają tkankę tłuszczową, poprawiają kondycję fizyczną, wzmacniają i ujędrniają wszystkie grupy mięśniowe ( ręce, klatka piersiowa, brzuch, grzbiet,pośladki, uda ). Ćwiczenia wykonuje się z obciążeniami z wykorzystaniem różnych przyborów. Część wzmacniająca poprzedzona choreografią na stepie, która prowadzi do wzrostu wydolności ogólnej

organizmu .Zajęcia przeznaczone dla wszystkich, również dla osób zaczynających swoją przygodę z fitnessem.

Łukasz Balicki

Ze sportem związany przez całe życie, w wieku 10 lat rozpoczął treningi piłkarskie w dzielnicowym klubie Nadwiślan, po 6 latach trafił do juniorskich drużyn Wisły Kraków. Terminował przez 2 lata w drużynie 2 krotnych zwycięzców a następnie brązowych medalistów Mistrzostw Polski do lat 19. Splot okoliczności spowodował zamianę zielonej murawy na salę fitness, futbol jednak w formie amatorskiej towarzyszy mu po dzień dzisiejszy.

Instruktor fitness od 12 lat, rezydent w kilkunastu klubach w Polsce i Irlandii. Prezenter na kilku konwencjach. Step Master Profi Fitness Ireland, dyrektor programowy i szkoleniowiec 2009-2010 PFI Step Programme for Ireland. Szkoleniowiec PFI Step Basic 2009.

Szkolenia: Szkoła Fitness Barbary Buchowicz (Basic), Open Mind (BB, BA, BS), Profi Fitnes (Aqua, tubing), Euro Fitness School (step, toning), Nike Workout (Dance), Certyfikowany Instruktor TRX i inne... Regularnie konwencje, kongresy, seminaria, szkolenia, warsztaty.

Urszula Kuśnierz

Sport , muzyka to kocha od najmłodszych lat. Do wszystkiego co robi, podchodzi profesjonalne . Skończyła szkoła muzyczną w klasie skrzypiec, grała w filharmonii jak i w zespole rockowym. Biegała 8 lat 400 mppł co przyniosło wiele sukcesów na arenie krajowej. Niestety kontuzja wyeliminowała ją z dalszej zawodowej lekkiej atletyki. To co robiła nauczyło ją systematyczności, pracowitości, wytrwałości, odporności na stres i radości z ciężkiej pracy. Pasja do sportu i muzyki została jej życiu połączona w prowadzonych zajęciach fitness, spinning.  

Spinning, kulturystyka- treningi personalne , fitness, to dyscypliny, w których działa od 14lat i cieszy ją praca z ludźmi, którzy chcą żyć aktywnie. Stara się w jak najlepszy sposób przekazywać im wiedzę, którą zdobyła na szkoleniach, AWF-ie Katowickim, licznych seminariach prowadzonych przez Pana Pawła Filleborna, konferencjach oraz konwencjach. Potrafi poświęcić wszystkie siły dla uśmiechu, radości i zadowolenia ludzi z którymi pracuje. Zachęca do prowadzenia zdrowego życia, aktywnego bo to gwarancja sukcesu także w innych dziedzinach. Jej motto to: Dzień bez kropli potu jest dniem straconym. Wcześniej Tworzyła i organizowała kluby fitness, dzisiaj współwłaściciel Infinity.Swój czas poświęca na konferencje, szkolenia organizowanie eventów, pierwszych maraotnów Spinning w Krakowie. Infinity Fitness został wyróżniony w plebiscycie Body Life Fit.pl Współpracuje z Urzędem Miasta w ramach Krakowskiej Karty Rodzinnej 3+

Osiągnięcia:

 

  • - 8 letniej kariery płotkarki , najwyższe osiągnięcie medalistka mistrzostw Polski
  • - Master Instruktorka Human Sport
  • - Instruktorka Fitness, rekreacji ruchowej i nowoczesnych form gimnastyki ProActiv, Inka Szymanski Fitness School, Les Mills R , body Combat
  • - Instruktorka Kulturystyki i sportów siłowych- AWF Katowice
  • - Instruktorka Spinning,
  • - Zawodniczka Muay Thai
  • - Nagroda Prezydenta Jacka Majchrowskiego za wybitne osiągnięcia sportowe i naukowe
  • -Tytuł Najmilszej Studentki Krakowa i Uniwersytetu Jagiellońskiego

Przemek Walaszczyk

Instruktor fitness od prawie 11 lat. Sport jest jego pasją odkąd pamięta. Początkowo była to koszykówka, następnie boks i mma, później trafił na siłownię. Ale odkąd trafił na salę fitness na zajęcia pump, to tak już po prostu zostało :) Odbywając liczne szkolenia rozwijał i stale pogłębia swoją wiedzę w tym zakresie oraz po to, by zajęcia przez niego prowadzone nie były monotonne, a osoby z nim ćwiczące zadowolone. Oprócz instruktora fitness, jest też instruktorem kulturystyki. Zajęcia, które prowadzi to: pump, step, tbc, bpu, body shape, pilates, hi/lo, trening obwodowy. Obecnie jest nie tylko świetnym instruktorem, lecz także szkoleniowcem.

Karolina Piątek

Od najmłodszych lat sport towarzyszy jej życiu, poczynając od biegów przełajowych po drużyny szkolne siatkówki oraz koszykówki.
Dziś absolwentka zarządzania kadrami, jednak aktywność fizyczna wciąż jej w duszy gra.

Fitness stał się uzależnieniem. Początkowo jako uczestniczka zajęć, gdzie została zarażona pasją aby teraz sama jako instruktor dzielić się nią z innymi. Ukończyła kurs Basic Instruktor w Tribal Fitness School. Uczestniczy w konwencjach jak i również sama doskonali swoją wiedzę i umiejętności.

Na zajęciach uśmiechnięta, pełna energii i zaangażowania. Jej miłością są zajęcia choreograficzne na stepie, jednak wzmacnianiu nie pozostaje dłużna.
Najważniejsze dla niej podczas zajęć to zadowolenie klientów jak i dbanie o ich bezpieczeństwo podczas wykonywania ćwiczeń. Lubi, gdy podopieczni wychodzą z sali pozytywnie zmęczeni i naładowani porządną dawką endorfin.

Dawid Szymański

Od najmłodszych lat szukał sportu, w którym mógłby się prawdziwie odnaleźć. A trochę tego było, bo poszukiwania prowadziły przez sporty zimowe, drużynowe, sztuki walki, lekkoatletykę, ale również jazdę konną, a nawet off-road na quadach. Jednak w końcu, przypadkowo trafiając do hotelu jako animator, odnalazł to co kocha najbardziej- Zumba R Fitness. Na co dzień spokojny i opanowany student, ale na sali… bomba pozytywnych emocji i uśmiechu. Jeżeli masz za dużo energii- przyjdź na zajęcia; jeżeli masz za mało energii- przyjdź na zajęcia! Zumba R jest dobra na wszystko!

Patrycja Suchojad

Jestem absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie - kierunek Wychowanie Fizyczne i Sport. Twardo stąpam po ziemi i wiem czego chcę. Tego samego wymagam od swoich podopiecznych. Od najmłodszych lat jestem związana ze sportem. Z treningiem siłowym, funkcjonalnym, zdrowotnym mam styczność od 2012 roku. Cały czas szlifuję swoją formę sportową i staram się przezwyciężać swoje słabości. Jestem świetnym motywatorem i moja determinacja potrafi zarazić. Cały czas poszerzam swoją wiedzę szkoleniami i pracą własną. Podwyższam sobie poprzeczkę w różnych dziedzinach, dlatego przy mnie Twój trening będzie intensywny i skuteczny. Jeśli szukasz kogoś kto poprowadzi Cie w treningu, żywieniu i będzie Cie dodatkowo motywował świetnie trafiłeś! Wspólnie zbudujemy team i razem będziemy realizować postawione cele! Pamiętaj, pierwszy krok jest najtrudniejszy, postawmy go wspólnie.

Sylwia Rogala-Marciniak

Certyfikowany nauczyciel MBSR (Maindfulness Based Stress Reduction – certyfikat wydany przez Institute for Mindfulness-Based Approaches/Polski Instytut Mindfulness), nauczyciel mindful yogi zgodnie z metodologią Center of Mindfulness oraz hatha-yogi. Obecnie rozwija się na Kursie Nauczycielskim metodą BKS Iyengara na stopień Introductory II organizowanego przez Konrada Kocota. Rozwija się i doskonali swoje kompetencje nauczycielskie uczestnicząc w warsztatach prowadzonych przez światowej sławy nauczycieli stopnia Senior, m.in. Konrada Kocota, Faeqa Birię, Oica Joe Pereire. Jogę i medytację praktykuję do 14 lat, wciąż odnajdując w niej coś nowego na kolejnych etapach życia. W praktyce jogi najważniejsza jest dla mnie uważność i akceptacja siebie. W moim nauczaniu pragnę przekazać holistyczne rozumienie połączenia ciała, emocji, duszy i umysłu. Jak możemy przeczytać w sutrach: „Asana to doskonała stabilność ciała, zrównoważenie umysłu i życzliwość ducha” (Sthira sukham asanam). Dla mnie jest to definicją praktyki.
Dzięki Sylwii poznasz Jogę, która odmieni Twoje życie.