Infinity bardzo dba o dobór sprzętu z którego korzystają klienci, dlatego strefa siłowni wyposażona jest w uznaną na rynkach światowych sprzęt firmy Life Fitness, Technogym, Panatta, wyznaczające trendy i gwarantujące najwyższą jakość.

Sprzęt został dobrany tak by każdy wykonał 100% Swojego treningu i zrealizował Swój cel.

KORZYŚCI PŁYNĄCE Z ĆWICZEŃ NA SPRZĘCIE na tych urządzeniach:

Nasz klub wyposażony w sprzęt lini przyrządów do ćwiczeń siłowych , która łączy zaawansowane rozwiązania oparte o biomechanikę i nadzwyczajną funkcjonalność. Każda maszyna zapewnia wysoki poziom wydajności ćwiczeń. Maszyny izotoniczne wyposażone są w systemy gwarantujące bezpieczeństwo ćwiczeń. Ponadto możliwe dopasowanie urządzeń z wieloma ustawieniami zwiększa komfort treningu. Dobór urządzeń łączy najbardziej pożądane cechy tradycyjnych przyrządów do ćwiczeń siłowych , a co więcej udoskonala je w ogromnym stopniu. Od prezycyjnych krzywych łuków ram idealnie dopasowanych materiałów do prostoty działania i bezbłędnej harmonii z biomechaniką ciała. Przy maszynach izotonicznych można ustawiać zakres ruchu, co jest bardzo ważnym elementem , bo pozwala trafić w dokładny cel treningu. Dodatkowym atutem naszej siłowni jest brama Panattta z wieloma stanowiskami, na której  wykonywać dodatkowo wypady, martwe ciągi, tricceps, biceps, wiosło i wiele innych ćwiczeń.

Strefa Cardio - wyposażona jest w bieżnie, crosstrainery firmy Life Fitness z programami i ledowym wyświtlaczem.Każde z tych urządzeń posiada różnorodne programy w zależności od potrzeb od treningu-spacer po lesie, program spalanie, interwałowy i górski., Ponadtto każdy może skorzystać z air bike, waterrower biezni speedfit.

Co zrobić by zacząć?

1. Umów się na pierwszą darmową konsultację z naszym instruktorem, pomoże Ci w obraniu właściwej drogi do realizacji Twojego celu. Pamiętaj, żeby poinformować go o urazach, dolegliwościach, problemach zdrowotnych, pokaże działanie urządzeń i poinstruuje jak poprawnie wykonywać ćwiczenia.

Zabierz ze sobą : strój treningowy, wygodne obuwie sportowe, ręcznik i wodę

Nastaw się na regularność .Dobre nastawienie na realizację Swojego planu to nieodłączny element , który doprowadzi Cię do sukcesu. Trening na siłowni zmieni Twój styl życia.

Jak często trenować?

Osoby początkujące- 2x w tygodniu
Osoby średniozaawansowane- 3 razy w tygodniu
Osoby zaawansowane – 3-6 razy w tygodniu
Osoby wysoko zaawansowane- 4-6 razy w tygodniu
Nasz Zespół trenerów pragnie zapewnić każdemu poczucie indywidualności , służy pomocą , motywuje, realizuje cele, kształci i zachęca do „ustawiania poprzeczki coraz wyżej”.

Jakub Gadula

Od 6 lat czynnie związany ze sportem i aktywnością fizyczną. Student Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie, certyfikowany Trener Personalny.
To kilka słów, które mogą mnie określić, ale za tymi wszystkimi słowami jest o wiele więcej! Przede wszystkim ciężka praca, pasja i poświęcenie.
Kocham to, co robię!
Prowadząc treningi, swoje czy podopiecznych, daję z siebie 100% i nic nie pozostawiam przypadkowi.
Celuję na sam szczyt, nie zadowoli mnie nic innego niż nasz wspólny sukces!

Aleksandra Adamczyk

Certyfikiwany trener personalny , instruktor Kettlebell oraz Body Pump.Swoją przygodę ze sportem zaczęła kilka lat temu trenując pole sport , Miłośniczka rzeźbienia sylwetki poprzez trening siłowo-oporowy oraz kalisteniczny.
Na treningu największą wagę przywiązuje do techniki ćwiczeń i zwiększania mobilności
czuwając nad stałym progresem i zadowoleniem podopiecznego
Nieustannie poszerza swoją wiedzę z zakresu treningu medycznego i dietetyki.

Dawid Juszczak

Instruktor siłowni i trener personalny. Specjalizuje się w treningach z własną masą ciała – kalistenika/ street workout. Oferuje treningi rozwijające wytrzymałość siłową, mobilność, koordynację i poprawę sylwetki. Wkrótce trener gimnastyki sportowej i trójboju siłowego.

O sobie:

Na co dzień studiuję wychowanie fizyczne na Krakowskim AWF o specjalizacji trener personalny. W swoich treningach łączę elementy gimnastyki, streetworkout i trójboju siłowego. Najważniejsza dla mnie jest technika wykonywanego ruchu i endorfiny po treningu.

Interesuję się muzyką, teatrem, kocham śpiewać, spacerować, podróżować i zdrowo dobrze zjeść ;-)

Ważne dla mnie jest ciągłe zagłębianie się w tajniki wiedzy w dziedzinie wszelkiej aktywności fizycznej.

Kluczowe szkolenia:

· Instruktor kalisteniki – Ghetto Workout

· Lifting Therapy – Barbell Brothers

· Fizjologia Wysiłku Fizycznego – dr Amit Batra (CWS Szkolenia)

· Kurs Masażu Klasycznego – FizjoCoach

· Instruktor rekreacji ruchowej - SEIRO